Escoltar

Setmana de les dones als estudis de Llengua i Literatura Catalanes de la UIB

Setmana de les donesDilluns, 2 de març:

• Assignatura: Variació Lingüística. Maria del Mar Vanrell, “Gènere i llengua: els homes són de Mart i les dones de Venus?” (sessió teòrica) (Edifici Ramon Llull, aula 22, 10:00).

Dimarts, 3 de març:

• Assignatura: Aproximacions interdisciplinàries a la literatura. Mercè Picornell, “Sobre quotes i cànons. La negociació d'espais per a la literatura d'autoria femenina (debat a l’aula)” (Edifici Ramon Llull, aula 23, 11:00).

Dimecres, 4 de març:

• Assignatura: Literatura Catalana dels Períodes Romàntic i Realista. Joan Mas i Vives, “Josepa Massanès i Victòria Penya, dues poetes romàntiques catalanes” (Edifici Ramon Llull, aula 22, 11:00).
  • Assignatura: Introducció a la Literatura Catalana. Damià Pons i alumnes del curs, exposicions orals sobre escriptores catalanes (Edifici Ramon Llull, aula 4, 12:00).
  • Assignatura: Tendències de la Literatura Catalana Actual. Rosa Calafat intervindrà al cicle FAM TEXTUAL parlant de la seva novel·la I la mort tindrà el seu domini (Edifici Ramon Llull, aula 22, 13:00).

Dijous, 5 de març:

• Assignatura: Etnopoètica Catalana. Caterina Valriu, "Dona i Cançoner (la dona vista a través del cançoner popular)" (Edifici Ramon Llull, aula 22, 11:00).
  • Assignatura: Variació Lingüística. Maria del Mar Vanrell, “Gènere i llengua: els homes són de Mart i les dones de Venus?” (lectura de textos) (Edifici Ramon Llull, aula 22, 10:00).
  • Presentació del llibre de Margarida Casacuberta Víctor Català, l’escriptora emmascarada, a càrrec de Margalida Pons (llibreria Embat, 19:00).