Escoltar

2019 - 2020

2018 - 2019

2017 - 2018

• Expòsició «40 anys, quaranta poetes, XL artistes»
  • Qüestions de llengua al programa Al Dia d’IB3 ràdio
  • I Campus Humanisticosocial d’Estiu: Llengua i Literatura Catalanes, «CSI Universitat de les Illes Balears. Novel·la negra i lingüística forense».
  • Escola d'estiu Mallorca Lectures on Neurolinguistics: 14 i 15 de juny, a Eivissa. Podeu consultar el programa en aquest enllaç.
  • Jornades de Qualitat Lingüística als Mitjans de Comunicació. 20 i 27 d'abril i 4 de maig de 2018, a l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP).
  • Trobada-conversa amb Ramon Pinyol Torrents (president de la secció històrico-arquelògica de l’Institut d’Estudis Catalans, president de Societat Verdaguer). Parlarà de la història, les funcions, les activitats i les publicacions de les entitats que presideix. Obertura a possibles línies de col·laboració. Dilluns, 30 d’abril de 2018, a les 19 h, sala de juntes de l’edifici Sa Riera.
  • Conferència «La significació literària de Verdaguer i l’epopeia Canigó». Ramon Pinyol i Torrents (president de la secció històrico-arqueològica de l’Institut d’Estudis Catalans, president de la Societat Verdaguer, professor de la Universitat de Vic). Dilluns, 30 d’abril, a les 11 h, a l’aula 22 de l’edifici Ramon Llull.
  • IV Setmana de Postgrau:
    • Conferència «Planificación lingüística extraoficial e inconsciente: vistas eurolingüísticas». Dr. Joachim Grezca (Katholische Universität Eichstätt). 26 d’abril, a les 9 h, a l’aula 8 de l’edifici Ramon Llull.
    • Conferència «Applied Eurolinguistics: The Power of Language in EuropeanMedia». 26 d’abril, a les 16 h, a la sala de reunions de l’edifici Ramon Llull.
  • Conferència Laia Mayol Toll (Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge, Traducció i Interpretació, Universitat Pompeu Fabra). «Asymetries between interpretation and production in Catalan pronouns». 12 abril de 2018, a les 16 h, al laboratori de Filologia Espanyoa, Moderna i Clàssica de l’edifici Ramon Llull (UIB).
  • Homenatge a Antoni Artigues: «Company, mosseguem la vida!». Dimecres 28 de març de 2018, a les 18 h, a la Sala Magna de l’edifici Guillem Cifre.
  • Jornada «Redescobrir Blai Bonet. La mirada artística». 23 de febrer: jornada acadèmica, a l’edifici Sa Riera. 24 de febrer: visita guiada per les exposicions del projecte «Saber mirar, salva», al Centre Cultural La Misericòrdia (Sala Capella).