Tallers de rap contra la discriminació: formació per a educadors, impartits per Pau Llonch

8 i 19 d’octubre de 2020

Aquests tallers es plantegen amb un doble objectiu. En primer lloc, aportar als educadors —mestres i professors d’institut professionals o en formació— una eina creativa per treballar a l’aula els discursos contra el racisme, la xenofòbia i el sexisme. En segon lloc, la connexió de les habilitats en llengua catalana i literatura —rima, creativitat, expressió— amb la realitat social. El rap permet, així mateix, connectar el llenguatge amb la música, i aprofitar aquesta connexió per fomentar la capacitat de reflexió i crítica davant situacions de discriminació. Els tallers tindran un doble vessant, teòric i pràctic. El ponent, Pau Llonch, és promotor dels projectes Versembrant, Escola de Rima, exposarà la seva experiència en centres de primària, secundària i adults, i aportarà també coneixements pràctics per als educadors.

Més informació aquí.