Premis, participació a congressos, convocatòries de comunicacions...

Vigents:

Premis Sant Jordi 2019 IEC. Premi Modest Reixach de la SOCS: ofert a un treball de recerca o d’assaig sociolingüístic. Termini d’admissió de candidatures: 30 de novembre de 2018, a les 13 hores. Trobareu tota la informació en els següents enllaços: Cartell i Web.

International Symposium on Monolingual and Bilingual Speech 2019 (Creta, Grècia). Termini de presentació de propostes: 5 de febrer  de 2019.

V International Colloquium on Languages, Cultures, Identity in Schools and Society (Sòria, Espanya). Termini de presentació de propostes: 31 de genere de 2019.

Premi Jesús Tuson convocat per la Xarxa Vives d’Universitats i el Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades: ofert a un treball sobre diversitat lingüística. Termini d’admissió de candidatures: 31 de març del 2019. Per a més informació, consultau les bases aquí.

Ninth Cambridge Conference on Language Endangerment: 7 d'abril de 2019.

2nd International Colloquium on Plurilingualism (Udine, Itàlia). Termini de presentació de proposts: 30 d'abril de 2019.