Activitats més recents

• Seminari «Vacíos y disoluciones en la poesía contemporánea chilena». Marcela Labraña (Pontificia Universidad Católica de Chile) i Felipe Cussen (Universidad Santiago de Chile). Dimecres 12 de desembre del 2018 a les 18 h, al Laboratori de Filologia Catalana de l'Edifici Ramon Llull.

• Seminari: «Babel, utopía, colaboración, pentecostés. Pensamiento sobre la traducción en el contexto ibérico a principios del siglo XX». Leslie Harkema (Department of Spanish and Portugueses, Yale University). Dimecres 28 de novembre del 2018, a les 16 h, a la Sala de Juntes (Edifici Ramon Llull).

• Curs de Literatura Moderna a les Illes Balears: «De Llompart als nostres escriptors». Organitzat per la Fundació Mallorca Literària amb la col·laboració de la Universitat de les Illes Balears (Departament de Filologia Catalana i Lingüística General i Servei d’Activitats Culturals).

• Congrés SELICUP 2018. «Las humanidades ante los retos de la nueva Europa: culturas, lenguas, identidades». Del 24 al 26 d'octubre de 2018, a Portblue Club Pollentia Resort (Alcúdia).

• Cicle de cinema Lingüística i Llengües:

• El club dels poetes morts: 13 de novembre de 2018 (16 h a l'Aula Magna Guillem Cifre). Presenta: Mercè Picornell.

• La forma de l'aigua: 17 de desembre de 2018 (16 h a l'Aula Magna Guillem Cifre). Presenta: Lluís Barceló.